A Lambretta sztori [XII] - Érdekességek

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 24.

A Lambretta sztori záró részében három érdekességet hozunk nektek a Lambretta történetéből, képekkel.

Brixton Crossfire 500 és Brixton Crossfire 500 X

BRIXTON motorkerékpár, 2020. 06. 18.

2020-ban is tovább fejlődik és terjeszkedik a Brixton Motorcycles. A napokban dobták piacra a legújabb, és egyben eddigi legnagyobb motorjukat, az 500-as Brixtont, két változatban. A koronavírus járvány miatt akadtak azért nehézségek a bemutatásával kapcsolatban, de végül úgy döntöttek, hogy online teszik ezt meg. Nézzük is meg, mit tud a Brixton Crossfire 500 és Brixton Crossfire 500 X. (A blogbejegyzés végén egy részletes videóban mindent bemutatunk.)

A Lambretta sztori [XI] - A háromkerekű

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 17.

Mire tudták még használni a Lambrettát? Engedjük el a fantáziánkat, és képzeljük el, hogy a posta, a szemétszállítók, a cirkusz mit kezd a Lambrettával. Aki járt már Olaszországban, biztos találkozott ezzel a furcsa és különleges járművel, ami nem más, mint a háromkerekű.

A Lambretta sztori [X] - Hírességek a Lambrettán

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 10.

A Lambretta minőségben kiváló volt, árban pedig olcsó. Azonban ez nem azt jelentette, hogy a gazdagabb emberek ne vették volna a Lambrettát. Sőt! Több híresség is rajongott az olasz motorért. Jöjjön néhányuk a Lambrettán ülve! (Olasz kultúrában jártasak előnyben.)

A Lambretta sztori [IX] - A Milánói Vásár

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 03.

A Lambretta berobbant a közéletbe, és elkezdte meghódítani Olaszországot - és a világot. Népszerűségét segítette Olaszország egyik leghíresebb eseménye, a Milánói Vásár.

Elektromos robogó vásárlási program indult nem természetes személyek részére

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 05. 28.

Az elektromos robogók vásárlását szeretné akár 55%-al ösztönözni az Innovációs és Technológiai Minisztérium a klímavédelmi akcióterv keretein belül kiírt ZFR-D-Ö-2020 számú pályázattal. A kiírás olyan szigorú műszaki feltételeket szabott, amit csak néhány elektromos robogó tudott teljesíteni. A mi kínálatunkból 2 NIU modell is megfelel teljes mértékben az elvárásoknak, így ezekre a pályázó jogosult lehet a támogatásra.

A Lambretta sztori [VIII] - Életképek

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 05. 20.

Néhány életképet osztunk meg a Lambretta történetéből.

NIU GTS széria – magyar utakra tervezve

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 05. 19.

A NIU elektromos robogók magyarországi megjelenését nagy érdeklődés fogadta. Sok tesztvezetés és próbautak után egy gyakori kérdéssel szembesültünk: „Ebből lesz nagyobb kerekű?”. Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a már megérkezett NIU GTS Sport-ot és NIU GTS Pro-t. Mindkettő 14 colos kerekekkel érkezett.

Motoros jogosítvány ingyen!

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 05. 17.
Unod a városi torlódásokat, és dugókat? Szívesen átülnél egy motorra, de nincs rá jogosítványod? Vagy már régóta motorozni szeretnél? Esetleg hasznosan szeretnéd eltölteni a kijárási korlátozás miatt karanténban töltött napokat? MOST eljött a Te időd!

A Lambretta sztori [VII] - versenyek és rekordok

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 05. 14.

Mint azt korábban olvashattuk, a Lambretta egyre felkapottabb lett Olaszországban és a világ minden táján. Ennek hatására versenyeket kezdtek rendezni.

A Lambretta sztori [VI] - A "Lambretta Klub"

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 05. 08.

100.000 Lambretta és 100 Lambretta klub – ezt a célt tűzte ki magának az 1950-es elképzelés.

A "Zingone" kupa, Milano, 1964.

A Lambretta sztori [V] - Régen és ma

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 30.

20:35: mindenki a rádióhoz tapad, hiszen pontosan ekkor kerül bemutatásra a RAI összes csatornáján a Lambretta, amire az elején úgy tekintettek, mint a „nép autójára”.

A Lambretta sztori [IV] - felállni a háború után

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 23.

1945 júniusát írjuk. Az élet elkezdett visszaállni a régi kerékvágásba. A jövő reménnyel, de bizonytalansággal volt tele. Mint korábban olvastuk, az Innocenti gyárat lebombázták. A német megszállás nagyon levitte a termelést, a Szövetségesek megszállása volt a kegyelemdöfés. A háború miatti átalakítások feleslegessé váltak, hiszen békeidők jöttek, ahol már nincs szükség fegyverekre – amiket a világháború alatt gyártottak itt. Nem sok jót ígért a gyár jövője, hiszen a legnehezebb időszakát élte a pusztulás – talán ez a legjobb szó a jellemzésre – miatt.

A Lambretta sztori [III] - túlélni a háborút

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 16.

Folytatjuk az utunk a Lambretta történetében. Megismerkedhettünk Innocentivel, a Lambretta atyjával, illetve, hogy mit épített fel. A mostani rész közvetlenül a Lambretta gyártása előtti évekről szól, egy mélypontról, amit a II. világháború okozott.

A Lambretta sztori [II] - a gyár elindul

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 08.

Az elmúlt héten megismerkedtünk a „nagy emberkével”, a Lambretta atyjával. Sorozatunk második részében pedig bepillantunk az Innocenti létesítménybe.

A Lambretta sztori [I] - Ferdinando Innocenti: "A nagy emberke"

Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 02.

Innocenti a 20. század egyik legnagyobb olasz gyártulajdonosa volt. Története meseszerű: a semmiből létrehozott egy gazdaságos birodalmat. A Toszkán Pesciában született 1891-ben, majd 1966-ban hunyt el. Szerette a western filmeket, a jó vicceket és a finom ételeket. Igazi lokálpatrióta volt, igyekezett szinte minden idejét Toszkánában tölteni. Itt volt a nyaralója a tengerparton, Viareggioban. Gyakran horgászott a jachtjáról. Először egy kis toszkán munkahelyen kezdett dolgozni, majd hamarosan egy cég igazgatója lett. A ’60-as években Innocentinek már 7000 dolgozója volt, 60 milliárdos forgalma évente és a világ minden táján képviseltette magát.

Ferdinando (balra) és fia, Luigi (jobbra) Innocenti

Hogyan készítsd fel Brixton motorkerékpárod a tavaszi indulásra..

BRIXTON motorkerékpár, 2020. 03. 20.

A meleg idő közeledtévelha csak egy kicsit is olyan vagy mint mi, már alig várod, hogy lehúzhasd a takarót kedvenc Brixtonodról,  hogy levedd a tartóról és bepótold azt a sok motorozást, amit a tél hideg lehelete miatt oly’ sokáig mellőznöd kellett. De mielőtt szabadjára engednéd vágyaid, itt egy lista azokról a teendőkről, amit fontos betartanod.

Miért elektromos, és miért NIU?

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 03. 06.

Miért éri meg NIU-ra váltani?

 

            Természetes, hogy mindenkinek a címben szereplő kérdés az első kérdések egyike. Miért éri meg NIU-ra váltani? Vagy egyáltalán beruházni. A motorkerékpár egy hosszútávra vásárolt eszköz, ezért ennek a beruházásnak a megtérülését hosszútávon is kell kiszámolni. A mellékelt motorkerékpár összehasonlítás dokumentumban látható, hogy a bekerülési költsége egy átlagos 50 köbcentis robogóhoz képest valamivel magasabb. Ez az árkülönbség azonban a felszereltség különbségéből fakad. A fenntartási költség az, amiben a NIU nagyon rövid időn belül be tudja hozni az árkülönbséget. A benzines robogók hajtóanyag költsége 12-15 Ft/ km. (Hosszútávú üzemeltetéssel számolva ez az üzemeltetési költségek 40-45%-a) Egy elektromos robogónak a fogyasztása 22-26 Wh/km ami az E.ON jelenlegi lakossági áramszolgáltatás árával számolva bruttó 0,8-0,9 Ft/km. (A hosszútávú üzemeltetési költségek 80-85%-a) Az 1. diagram szemlélteti, hogy az elektromos meghajtású járművek tankolási költsége jóval alacsonyabb a benzines társaikéhoz képest.

A Brixton bemutatta 2020 újdonságait

BRIXTON motorkerékpár, 2020. 02. 19.

A 2019-es EICMA már történelem, mi egy nagyon sikeres eseményként tekintünk rá vissza. A 7 újonnan bemutatott modellünknek köszönhetően hatalmas érdeklődés fogadott bennünket. Hogy ne maradjon le senki az új modellekről, most bemutatjuk nektek!

90 éves az újraélesztett olasz motorkerékpár márka, a Malaguti

Malaguti, 2020. 02. 17.

Amíg mindenki várja, hogy kezdődjön a motoros szezon, addig is mi hoztunk nektek néhány érdekes hírt. Ez a bejegyzés a Malaguti DRAKON125-ról, a 90 évre visszanyúló történetünkről és egy érdekes beszámolóról szól.

Utazási ajánló: Kirándulás Dalmáciában.

BRIXTON motorkerékpár, 2020. 02. 11.

Brixtonnal utazni egy életérzés. Ez az életérzés minden Brixton klasszikus motorkerékpár használóban megvan. Ezt élheted át te is, ha nyeregbe pattansz és Horvátországnak veszed az irányt.

A NIU újraértelmezte a városi közlekedést

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 01. 08.

A NIU a CES2020-on megtartotta a sajtótájékoztatóját, ami ismét sok újdonságot hozott. Számszerűleg kettő új elektromos járműkategóriát mutattak be, de ezek alapjaiban reformálják meg az intelligens városi közlekedésről (Smart Urban Mobility) alkotott képünket. Egy intelligens elektromos középmotoros naked bike és egy fedett háromkerekű városi, elővárosi motorkerékpár. Várhatóan mindkettő a második félévtől lesz elérhető Magyarországon. Figyeld folyamatosan a híreinket! :)

NIU NQiGT Menetpróba

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 01. 06.

"Aztán van olyan járműhasználó (óvatosan merném csak a motoros elnevezést használni), aki azt mondja, hogy na, akkor engem észre sem vesznek az utcán, ha ilyen járművel próbálok előre jutni a forgalomban, kell a nagy hang. Elméletileg igazuk is lenne, de néhány nap NIU-zás után állíthatom, a veszély nem ilyen nagy. Persze jobban kell figyelni a forgalomban, de talán kevésbé utáltak azon embertársaink, akik ki nem állhatják a motorosokat, és egy kis idő után nekem már jól is esett a hangtalan suhanás. Így is sikerült inkasszálni elismerő vagy csodálkozó pillantásokat. Ez nem csak a csendes haladásnak szólt, hanem az egyszerű, letisztult formatervnek is (bár ezt a kifejezést eléggé elhasználták már…)"

NIU EICMA 2019 sajtótájékoztató

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2019. 12. 20.

A NIU a 2019-es EICMA sajtótájékoztatóján egy visszatekintéssel kezdett. Emlékeztettek minket, hogy 2015-ben, amikor először voltak az EICMA-n, még 4 emberrel mentek ki, és mindösszesen 30-35 négyzetméternyi helyet kaptak. Azóta eltelt négy év, és a NIU minden évben mikor részt vett az eseményen, akkor folyamatosan egyre bővültek, egész addig, amíg elérték a jelenlegi szintet, ami 260 négyzetméter és 30 csapattag.

Téli álom: így rakd el pihenni a motorokat a fagyos hónapokra

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2019. 11. 28.

Lassan, de biztosan közeledik a zord idő, amikor a motorosok többsége elrakja pihenni a vasakat, hogy azok a medvékhez hasonlóan téli álmot aludjanak. Ennek apropóján pedig összeszedtünk nektek pár tippet, hogy hogyan is érdemes szakszerűen elrakni a motorokat, hogy a tavasz beálltával ne ijedjenek meg a saját árnyékuktól és kimerészkedjenek a "barlangból", vagyis a garázsból. (Az elektromos robogók téli karbantartásáról ITT olvashatsz bővebben.)

Webáruház értékelés

ksr.hu

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
Ne maradj le legfrissebb híreinkről!
Popup