Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Gyártók
Termékek
    Ajándékutalvány
    Szavazás
    Melyik benzines motorkerékpár márkánkat szeretitek a legjobban?
    KSR MOTO
    BRIXTON
    MALAGUTI
    LAMBRETTA
    Kövess Minket a Facebook-on is!
    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    TOP termékek
    13 378 Ft + ÁFA (16 990 Ft)
    11 016 Ft + ÁFA (13 990 Ft)
    37 000 Ft + ÁFA (46 990 Ft)
    12 591 Ft + ÁFA (15 990 Ft)
    7 472 Ft + ÁFA (9 490 Ft)
    11 016 Ft + ÁFA (13 990 Ft)

    Jármű kategóriákról és jogosítványról egy nyomvonalon, avagy mit vezethetek közúton és milyen jogosítvánnyal?

    Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 07. 02.

    Az elektromos mikromobilitás terjedésével, és az okos városi közlekedés kialakulásával, egyre többen fordulnak hozzánk az ezzel kapcsolatban terjedő (terjesztett) városi legendákkal. Olyan kérdésekre amik a jogszabályban teljesen egyértelműek, hajmeresztő információk és kérdések futnak be hozzánk. Ebben a blogbejegyzésben megpróbáljuk egyszerűen helyretenni ezeket a kérdéseket és a vloggerek bölcsessége helyett megpróbálunk kizárólag a hatályos jogszabályokra támaszkodni.

    • Mit vezethetek jogosítvány nélkül?
    • Milyen bukósisak kell a rollerre?
    • Miért biztosítási csalás, és okirat hamisítás, ha kiveszem a 45km/h-s korlátozást?
    • Minden bicikli amin pedál van?
    • Hol rollerezhetek szabályosan az elektromos rollerrel?

    Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket próbálunk egyszerűen helyre tenni a hatályos jogszabályok alapján.

    A Lambretta sztori [XII] - Érdekességek

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 24.

    A Lambretta sztori záró részében három érdekességet hozunk nektek a Lambretta történetéből, képekkel.

    Brixton Crossfire 500 és Brixton Crossfire 500 X

    BRIXTON motorkerékpár, 2020. 06. 18.

    2020-ban is tovább fejlődik és terjeszkedik a Brixton Motorcycles. A napokban dobták piacra a legújabb, és egyben eddigi legnagyobb motorjukat, az 500-as Brixtont, két változatban. A koronavírus járvány miatt akadtak azért nehézségek a bemutatásával kapcsolatban, de végül úgy döntöttek, hogy online teszik ezt meg. Nézzük is meg, mit tud a Brixton Crossfire 500 és Brixton Crossfire 500 X. (A blogbejegyzés végén egy részletes videóban mindent bemutatunk.)

    A Lambretta sztori [XI] - A háromkerekű

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 17.

    Mire tudták még használni a Lambrettát? Engedjük el a fantáziánkat, és képzeljük el, hogy a posta, a szemétszállítók, a cirkusz mit kezd a Lambrettával. Aki járt már Olaszországban, biztos találkozott ezzel a furcsa és különleges járművel, ami nem más, mint a háromkerekű.

    A Lambretta sztori [X] - Hírességek a Lambrettán

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 10.

    A Lambretta minőségben kiváló volt, árban pedig olcsó. Azonban ez nem azt jelentette, hogy a gazdagabb emberek ne vették volna a Lambrettát. Sőt! Több híresség is rajongott az olasz motorért. Jöjjön néhányuk a Lambrettán ülve! (Olasz kultúrában jártasak előnyben.)

    A Lambretta sztori [IX] - A Milánói Vásár

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 06. 03.

    A Lambretta berobbant a közéletbe, és elkezdte meghódítani Olaszországot - és a világot. Népszerűségét segítette Olaszország egyik leghíresebb eseménye, a Milánói Vásár.

    Elektromos robogó vásárlási program indult nem természetes személyek részére

    Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 05. 28.

    Az elektromos robogók vásárlását szeretné akár 55%-al ösztönözni az Innovációs és Technológiai Minisztérium a klímavédelmi akcióterv keretein belül kiírt ZFR-D-Ö-2020 számú pályázattal. A kiírás olyan szigorú műszaki feltételeket szabott, amit csak néhány elektromos robogó tudott teljesíteni. A mi kínálatunkból 2 NIU modell is megfelel teljes mértékben az elvárásoknak, így ezekre a pályázó jogosult lehet a támogatásra.

    A Lambretta sztori [VIII] - Életképek

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 05. 20.

    Néhány életképet osztunk meg a Lambretta történetéből.

    Motoros jogosítvány ingyen!

    Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2020. 05. 17.
    Unod a városi torlódásokat, és dugókat? Szívesen átülnél egy motorra, de nincs rá jogosítványod? Vagy már régóta motorozni szeretnél? Esetleg hasznosan szeretnéd eltölteni a kijárási korlátozás miatt karanténban töltött napokat? MOST eljött a Te időd!

    A Lambretta sztori [VII] - versenyek és rekordok

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 05. 14.

    Mint azt korábban olvashattuk, a Lambretta egyre felkapottabb lett Olaszországban és a világ minden táján. Ennek hatására versenyeket kezdtek rendezni.

    A Lambretta sztori [VI] - A "Lambretta Klub"

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 05. 08.

    100.000 Lambretta és 100 Lambretta klub – ezt a célt tűzte ki magának az 1950-es elképzelés.

    A "Zingone" kupa, Milano, 1964.

    A Lambretta sztori [V] - Régen és ma

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 30.

    20:35: mindenki a rádióhoz tapad, hiszen pontosan ekkor kerül bemutatásra a RAI összes csatornáján a Lambretta, amire az elején úgy tekintettek, mint a „nép autójára”.

    A Lambretta sztori [IV] - felállni a háború után

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 23.

    1945 júniusát írjuk. Az élet elkezdett visszaállni a régi kerékvágásba. A jövő reménnyel, de bizonytalansággal volt tele. Mint korábban olvastuk, az Innocenti gyárat lebombázták. A német megszállás nagyon levitte a termelést, a Szövetségesek megszállása volt a kegyelemdöfés. A háború miatti átalakítások feleslegessé váltak, hiszen békeidők jöttek, ahol már nincs szükség fegyverekre – amiket a világháború alatt gyártottak itt. Nem sok jót ígért a gyár jövője, hiszen a legnehezebb időszakát élte a pusztulás – talán ez a legjobb szó a jellemzésre – miatt.

    A Lambretta sztori [III] - túlélni a háborút

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 16.

    Folytatjuk az utunk a Lambretta történetében. Megismerkedhettünk Innocentivel, a Lambretta atyjával, illetve, hogy mit épített fel. A mostani rész közvetlenül a Lambretta gyártása előtti évekről szól, egy mélypontról, amit a II. világháború okozott.

    A Lambretta sztori [II] - a gyár elindul

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 08.

    Az elmúlt héten megismerkedtünk a „nagy emberkével”, a Lambretta atyjával. Sorozatunk második részében pedig bepillantunk az Innocenti létesítménybe.

    A Lambretta sztori [I] - Ferdinando Innocenti: "A nagy emberke"

    Lambretta, és klasszikus robogók, 2020. 04. 02.

    Innocenti a 20. század egyik legnagyobb olasz gyártulajdonos volt. Története meseszerű: a semmiből létrehozott egy gazdaságos birodalmat. A Toszkán Pesciában született 1891-ben, majd 1966-ban hunyt el. Szerette a western filmeket, a jó vicceket és a finom ételeket. Igazi lokálpatrióta volt, igyekezett szinte minden idejét Toszkánában tölteni. Itt volt a nyaralója a tengerparton, Viareggioban. Gyakran horgászott a jachtjáról. Először egy kis toszkán munkahelyen kezdett dolgozni, majd hamarosan egy cég igazgatója lett. A ’60-as években Innocentinek már 7000 dolgozója volt, 60 milliárdos forgalma évente és a világ minden táján képviseltette magát.

    Ferdinando (balra) és fia, Luigi (jobbra) Innocenti
    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.