

Megérkezett a NIU MQi GT elektromos robogó

NE LOPJ! Ma ellopták az első NIU-t Magyarországon. Hiba volt.

Megérkeztek a Brixton Crossfire 500 kiegészítők.
Sok motoros tette fel a kérdést : Itt ez a csodás motor, miért nincs hozzá kiegészítő?
De van! Megérkeztek a várva várt gyári Brixton kiegészítők a Crossfire 500 és 500X modellekhez, ráadásul nem is egy, de egyből 3 újdonsággal jelentkezett a gyártó.
Hogy mik is ezek? Az alábbi blogunkban most részletesen bemutatjuk őket.
Vásárolj motorkerékpárt forgalomba helyezés és regisztrációs adó költségek nélkül!
Nagyon tetszenek a motorjaink, de sokallod a forgalomba helyezés költségét? Megfelelő karácsonyi ajándékot keresel a barátodnak vagy családtagodnak? Ez az akció neked szól.
BRIXTON BX 125 a legkeresettebb A1-es motorkerékpár a forgalombahelyezési statisztika alapján
Töretlen a BRIXTON sikere és sorra dönti az eladási rekordokat Európában. Jelenleg a legkeresettebb márka a BRIXTON az L3e-A1 (125-ös) géposztályban, és 2020 első félévében Ausztriában az összes (minden kategória egyben) motorkerékpár típus között is az előkelő 4. helyet szerezte meg, szinte holtversenyben a 3. helyet megszerző KTM 790 Duke modelljével.

NIU NQi irányjelző hang beállítása. - NIU tippek.
NIU NQi típusú elektromos SMART robogókon az irányjelző, és a vészvillogó hangjának a beállítása.
A Motorosok biztonságosabban közlekednek, mint az autósok.
2 kerék, vagy 4 kerék?
Sokszor hallom a különböző érveket és ellenérveket felsorakoztató vitapartnereket arról beszélni, hogy melyik a jobb közlekedési eszköz. Autó, vagy motor? Egy nyomvonalon haladó, vagy a két nyomvonalú közlekedésé a jövő.
Ezt persze nem lehet ilyen egyszerűen eldönteni, mert mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai. Mindig az adott helyzet, vagy szállítási feladat dönti el, hogy abban a szituációban az autó, vagy a motor az előnyösebb megoldás az adott közlekedési feladatra.
A mostani cikkünkben egy németországi közlekedési biztosítókat tömörítő szervezet nemrég megjelent baleseti statisztikái alapján a közlekedésbiztonság szemüvegén keresztül vizsgáljuk meg az autóvezetők és motorosok eredményeit.
Járműkategóriákról és jogosítványról egy nyomvonalon, avagy mit vezethetek közúton és milyen jogosítvánnyal?
Az elektromos mikromobilitás terjedésével, és az okos városi közlekedés kialakulásával, egyre többen fordulnak hozzánk az ezzel kapcsolatban terjedő (terjesztett) városi legendákkal. Olyan kérdésekre amik a jogszabályban teljesen egyértelműek, hajmeresztő információk és kérdések futnak be hozzánk. Ebben a blogbejegyzésben megpróbáljuk egyszerűen helyretenni ezeket a kérdéseket és a vloggerek bölcsessége helyett megpróbálunk kizárólag a hatályos jogszabályokra támaszkodni.
- Mit vezethetek jogosítvány nélkül?
- Milyen bukósisak kell a rollerre?
- Miért biztosítási csalás, és okirat hamisítás, ha kiveszem a 45km/h-s korlátozást?
- Minden bicikli amin pedál van?
- Hol rollerezhetek szabályosan az elektromos rollerrel?
Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket próbálunk egyszerűen helyre tenni a hatályos jogszabályok alapján.

A Lambretta sztori [XII] - Érdekességek
A Lambretta sztori záró részében három érdekességet hozunk nektek a Lambretta történetéből, képekkel.
Brixton Crossfire 500 és Brixton Crossfire 500 X
2020-ban is tovább fejlődik és terjeszkedik a Brixton Motorcycles. A napokban dobták piacra a legújabb, és egyben eddigi legnagyobb motorjukat, az 500-as Brixtont, két változatban. A koronavírus járvány miatt akadtak azért nehézségek a bemutatásával kapcsolatban, de végül úgy döntöttek, hogy online teszik ezt meg. Nézzük is meg, mit tud a Brixton Crossfire 500 és Brixton Crossfire 500 X. (A blogbejegyzés végén egy részletes videóban mindent bemutatunk.)
A Lambretta sztori [XI] - A háromkerekű
Mire tudták még használni a Lambrettát? Engedjük el a fantáziánkat, és képzeljük el, hogy a posta, a szemétszállítók, a cirkusz mit kezd a Lambrettával. Aki járt már Olaszországban, biztos találkozott ezzel a furcsa és különleges járművel, ami nem más, mint a háromkerekű.
A Lambretta sztori [X] - Hírességek a Lambrettán
A Lambretta minőségben kiváló volt, árban pedig olcsó. Azonban ez nem azt jelentette, hogy a gazdagabb emberek ne vették volna a Lambrettát. Sőt! Több híresség is rajongott az olasz motorért. Jöjjön néhányuk a Lambrettán ülve! (Olasz kultúrában jártasak előnyben.)
A Lambretta sztori [IX] - A Milánói Vásár
A Lambretta berobbant a közéletbe, és elkezdte meghódítani Olaszországot - és a világot. Népszerűségét segítette Olaszország egyik leghíresebb eseménye, a Milánói Vásár.
Elektromos robogó vásárlási program indult nem természetes személyek részére
Az elektromos robogók vásárlását szeretné akár 55%-al ösztönözni az Innovációs és Technológiai Minisztérium a klímavédelmi akcióterv keretein belül kiírt ZFR-D-Ö-2020 számú pályázattal. A kiírás olyan szigorú műszaki feltételeket szabott, amit csak néhány elektromos robogó tudott teljesíteni. A mi kínálatunkból 2 NIU modell is megfelel teljes mértékben az elvárásoknak, így ezekre a pályázó jogosult lehet a támogatásra.
A Lambretta sztori [VIII] - Életképek
Néhány életképet osztunk meg a Lambretta történetéből.
NIU GTS széria – magyar utakra tervezve
A NIU elektromos robogók magyarországi megjelenését nagy érdeklődés fogadta. Sok tesztvezetés és próbautak után egy gyakori kérdéssel szembesültünk: „Ebből lesz nagyobb kerekű?”. Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a már megérkezett NIU GTS Sport-ot és NIU GTS Pro-t. Mindkettő 14 colos kerekekkel érkezett.
