Nyers erő a láthatáron
A KSR 4 éve mutatta be a BRIXTON MOTORCYCLES márkát először az EICMA-n, a nemzetközi motor show-n, Milánóban. A Brixton 3 évvel a gyártás megkezdése utána már 4 kontinensen és 50 országban jelen van, és az egyik meghatározó és piacvezető szereplője a 125 ccm-s piacnak. Az első 500 ccm-s motorkerékpár készen áll a gyártásra, amit szinten bemutattak az EICMA-n 2019-ben.
A saját dizájn centernek köszönhetően a dolgok nagyon jól haladtak a Brixton-nál. Az idei EICMA-n bemutatásra került a Crossfire 500, és annak a robosztus testvére a Crossfire 500 X. Sokan félték, hogy az X-Tank csak egy „show gag” marad, nem lesz belőle semmi, csak a műsor kedvéért mondták, mégis képesek voltak már gyártósor elé állítani. Hogy mindent az utolsó részletig sikeresen kivitelezzenek, a Brixtonnak volt egy nemzetközi dizájn csapata, ami szintén az újonnan alapított központba költözött Krems-be, Ausztriába. Itt már saját agyag stúdióval rendelkeznek, modern technikával, mint a 3D nyomtatás.
A Crossfire név alatt még egy új modell fog futni 2020 nyarától, nevezetesen a Crossfire 125 XS. A Crossfire 125 XS a kategóriájának a csúcsára van tervezve, aminek meghatározó része az X-Tank, és annak a pontos vonalvezetése. 2020 második felében pedig a Crossfire 125 lesz az első 125 ccm-s vízhűtéses motorkerékpár. Természetesen ez a modell is rendelkezni fog a karakteres X-tankkal.
Az új Rayburn 125 klasszikusabb kinézettel és stílussal fog rendelkezni, ami szintén 2020 második negyedévében kerül bemutatásra. Ennek jellegzetessége lesz az egy férőhelyes ülés, a bőr táska és a kellemes sötétkék szín, de a klasszikus külső ellenére a Rayburn 125 is a modern, és megbízható technológiával fog rendelkezni. Minden szempár rá fog szegeződni.
A Felsberg 125 XC a harmadik új modell, amit 2020 tavaszára várunk. Nagyon hasonló a BX 125 X-hez, ami át is lesz nevezve Felsberg 125-re, de az első kereke nagyobb és magasabban van a sárvédő.
Ezentúl a BRIXTON MOTORCYCLES demonstrálni akarja a márka fejlődését egy concept bike-kal különböző osztályokban. Az előzetes vázlatoktól a 3D nyomtatásig az agyag modelleken keresztül, az egész concept bike a KSR Design Centre-ben lett megtervezve. A Brixton nem titkolt célja, hogy ezt a motorkerékpárt sorozatgyártásba tudják állítani. Hogy ez mikor fog megtörténni, azt még nem tudjuk. A BRIXTON MOTORCYCLES nem akarja elsietni az alkotást, a cél, hogy egy technikailag is érett motorkerékpárral jöjjenek elő, ami megfelel a magas minőségi elvárásoknak a különböző osztályokban.