Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Malaguti motorkerékpárok új generációja

Malaguti, 2018. 12. 07.

A 2018-as EICMA-n mutatkozott be a Malaguti motorok új generációja.

A milánói motorkerékpár seregszemlén tért vissza a 80 éves márka.

Az osztrák KSR Group bejelentette, hogy felvásárolta a tradicionális olasz “Malaguti” céget, és bemutatta a 2019 elejétől elérhető új Malaguti motorkerékpár típusokat is.


A Malaguti kerékpár kereskedést és szervizt 1930-ban alapította Antonio Malaguti, San Lazzaro di Savenában, a híres Bolognai Egyetem közelében. A szenvedélyes biciklista hamar saját kerékpárokat kezdett építeni. 1949-től Malaguti a kerékpárokra rásegítő motorokat is szerelt, majd kisebb motorkerékpárokat, végül robogókat készített. A többi gyártóval ellentétben a Malaguti nem vett részt a motorkerékpár gyártók öldöklő küzdelmében, és nem kezdett bele egyre nagyobb és drágább modellek fejlesztésébe. A Malaguti részéről a sportos és dinamikus megjelenés nem a drága versenymotorok utánzásából fakadt, hanem a fiatal vásárlók igényeit elégítette ki. Ahogy a századokat megélt Bologna mágnesként vonzza a diákokat az egész világról, a motorkerékpár gyártó is mindig elvarázsolta a fiatal motorkerékpárosokat a világ minden táján.


Az osztrák KSR Group most újraértelmezi ezt a patinás márkát. A bemutatott program minden egyes eleme Bologna szellemiségét viseli magán, miközben dinamikus és megbízható motorkerékpárokat és robogókat kínál a fiatal városi közönségnek. A KSR Group olyan innovatív gyártót talált a Milánóban bemutatott modellekhez, aki az új Malaguti motorkerékpárokat a már bizonyított, megbízható olasz technológiával készíti el. A Milánóban bemutatott modelleket vízhűtéses, az Aprilia által kifejlesztett injektoros motor hajtja. A 125cm3-es motorok a 11 kW-os teljesítménnyel teljesen kihasználják az A1 jogosítvány kategória (L3e-A1) felső határait, így a legerősebb motorkerékpárok, amit az A1-es kategóriával vezetni lehet.


A Supermoto XSM 125-öt, a belőle továbbfejlesztett cross-country verzió XTM 125-öt és a Naked Bike Monte Pro 125-öt 2019 februárjától kezdik el gyártani. A verseny- és terepmotorok ebben a kategóriában alapvetően ritkák, pedig meglepően nagy igény mutatkozik rájuk a fiatal motorosok részéről. A Malaguti 2019 februárjától még jobban ki tudja majd elégíteni ezt az igényt az RST 125 és a Dune 125 modellekkel.


A Madison 300 modell különleges csúcs-technológiájú felszereléssel és kényelmes vezetési élménnyel fog berobbanni a robogó szegmensbe 2019 áprilisában.


Az XMS és az XTM modellek 1,1 Millió Forintos bevezető áron fognak megjelenni. Ugyanígy előnyös ár-érték aránnyal fogja kínálni a többi modellt is a Malaguti. A bemutatók onnantól fogva egymást fogják követni. A KSR jelenleg is intenzíven dolgozik portfóliója bővítésén. A skála egyik végét a belépő szintű járművek teszik ki, míg a másik végét a háromkerekű scooterek foglalják el. A KSR, mint az elektromos kétkerekűek egyik vezető gyártója, környezetbarát és teljesen csendes Malaguti motorkerékpárokat és robogókat is fog fejleszteni a jövőben.
További információ: www.malaguti.bike

Cimkék:Malaguti, 125-ös A1 motorkerékpár, 125 Enduro, 125 supermoto, KSR-MOTO

Hozzászólás

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
Iratkozz fel az ADVESmoto YouTube csatornájára
Popup