CFMOTO 800MT

Besorolás nélkül, 2021. 11. 17.

Szeretném nektek ebben a bejegyzésben tömören ismertetni a CFMOTO új modelljét a 800MT túramotort. 

CFMOTO 800MT


Mint már a külföldi szaksajtó is megszellőztette, idővel Európába is érkezik a CFMOTO túraenduró motorja az 800MT. A modell két verzióban lesz elérhető. Az egyik az öntött alumínium felnis Sport, a másik a fűzött küllős felnivel szerelt Touring.

 Mit is kell tudni erről a motorról ?
Vegyük sorba a motor főbb elemeit és extráit, viszont mindre talán nem lesz lehetőség, mert akkor túl nagyra hízna ez a bejegyzés.
A CFMOTO már egy ideje szorosan kapcsolódik a KTM gyártásához, és ennek a kapcsolatnak köszönhető az MT800 is. A motor fő lelke, a blokk ,nem más mint egy LC8-as 8 szelepes blokk a KTM-től. A blokk 799 cm3 ,mint ahogy a névből is sejteni lehet, teljesítménye 92 LE és csúcsnyomatéka 75 Nm.

A motor csőváza is a KTM tervezőbrigád szülötte, viszont futóműben eltér a testvérmodell 790 Adventure-től. A CFMOTO felsőkategóriás KYB gátlókat használ, amik széles paraméterek közt állíthatóak és elöl 160mm, hátul pedig 150mm rugóutat biztosítanak a kényelmes túrázáshoz, vagy pedig a terepen csapatáshoz. Elöl egy 19 colos hátul pedig egy 17 colos felni található.
Na de ekkora erőt meg is kell fékezni, amit nem más tesz lehetővé ,mint a versenysportból már ismert J.Juan fékrendszer. Elöl két darab 320mm-es tárcsa két darab négydugattyús féktesttel, hátul pedig egy 260mm-es tárcsa egy kétdugattyús fékkel. A motor emellett rendelkezik kanyar ABS-el is alapfelszereltségben.


A kormányzást egy széles, emelt komfortos kormány teszi lehetővé, amin helyet kapott minden kezelőszerv, többek között a tempomat kapcsolója is. A stabilitást segíti egy kormánygátló is, és gyárilag felszerelt kézvédőket is kapunk. Az itt található extrák sorát zárja a markolatfűtés.


A biztonságról egy bukókeret gondoskodik, és az első sárhányó is úgy van kialakítva, hogy a gátló becsúszószárait megvédje a fizikai sérülésektől. A Touring verzió haspáncéllal is fel van szerelve.
A szélvédelemről egy kellően nagy és állítható víztiszta plexi szélvédő gondoskodik.
Plusz gyári extraként a motor fel van szerelve guminyomás ellenőrző rendszerrel is, ami a színes LCD kijelzőn ellenőrizhető menet közben is. Kapunk még ülésfűtést is és kanyarvilágítást. E világítást a két gyárilag integrált lámpa segíti , ami a bukókeretbe van felszerelve.

Kapunk még gyorsváltót, ami mind le és felváltásnál is használható, emellett nedves csúszókuplungot , ami a váltásokat teszi komfortosabbá és jobban kezeli a motorfék nyomatékát, így simábban mehet végbe a váltás.
A motor gyárilag Maxxis abroncsokkal szerelve érkezik és a Touring verzió belső nélkül használható, noha küllős felni.
Rendelhető extra a gyári aluminium doboz szett, ami könnyen le és felszerelhető a mechanikája kialakításának köszönhetően, emellett a topcase egy kis kényelmi extraként hátpárnával is el van látva az utasunknak. Természetesen belsejük karcálló anyaggal van bélelve, por és vízállóak. Tetejükön extra rögzítési pontok találhatóak.
A leírtak fényében egy igen ígéretes motort várhatunk.

Megbízható, kiforrott erőforrása, futóműve és számos alapfelszereltségként kapott extrája minden túrázó igényeit kielégítheti.
Amint több információnk lesz a motorral kapcsolatban hírt adunk róla. Addig is, ha kérdésetek lenne keressetek minket nyugodtan, és amire
tudunk addig is válaszolunk.


További információkért kövessétek facebook oldalunkat itt!  

Tekintsd meg CFMOTO kínálatunkat ezen a linken!

A bejegyzés eddigi hozzászólásai:

Kirstner Ferenc
2023.03.04. 22:44
Érdekelne a CFMoto 800MT

Hozzászólás

Webáruház értékelés

ksr.hu

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
Ne maradj le legfrissebb híreinkről!
Popup