Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Gyártók
Termékek
    Szavazás
    Melyik benzines motorkerékpár márkánkat szeretitek a legjobban?
    KSR MOTO
    BRIXTON
    MALAGUTI
    LAMBRETTA
    Kövess Minket a Facebook-on is!
    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    TOP termékek
    984 244 Ft + ÁFA (1 249 990 Ft)826 764 Ft + ÁFA (1 049 990 Ft)
    11 016 Ft + ÁFA (13 990 Ft)
    787 394 Ft + ÁFA (999 990 Ft)
    Árazás alatt...
    13 378 Ft + ÁFA (16 990 Ft)
    37 000 Ft + ÁFA (46 990 Ft)

    Citadella motoros találkozó, elektromos NIU NGT-vel.

    Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2019. 07. 07.

    2019 július első szombatján, egy elektromos NIU NGT-vel mentünk fel a Citadella motoros találkozóra, majd az azt követő motoros felvonulásra.

    NIU NGT telefon applikáció képernyőkép
    Arra voltunk kíváncsiak, mit bír a NIU NGT akkumulátora egy feltöltéssel. :-)

    A 2019 Júliusi Citadella motoros találkozó és felvonulás jó alkalomnak tűnt, hogy kipróbáljuk a NIU NGT elektromos robogónkat, kibírja-e egy akkumulátorral.

    Az akkumulátor stressz-teszt hitelessége érdekében Benedek fiammal ketten indultunk neki a túrának. Ketten együtt 200 kg körül lehetünk, tehát biztos hogy teljes terheléssel (kicsit többel) mentünk. A meleg idő ellenére teljes motoros ruházatban vágtunk bele a motoros kalandba, igy a légellenállásunk sem a gazdaságosságnak kedvezett. Az M3-as bevezető szakaszán jól esett a szembeszél. Végig a megengedett legnagyobb sebességgel haladtunk (80 km/h). Aztán a városba befelé haladva igen bedugultunk, mert más rendezvények miatti lezárások és terelések miatt igen nagy volt a forgalom. A Citadellához felérve többen is kipróbálták a NIU-t, igy gondolkoztunk azon, hogy belevágjunk-e egy olyan felvonulásba, ami a lakóhelyünkhöz képest 180 fokkal ellentétes irányba halad. Bátrak voltunk, mert nem volt nálunk akkumulátor töltő, és ha lemerül, akkor gondolkozhatunk a hazajutáson. 97%-os töltöttséggel indultunk el Rákospalotáról, és végig "Sport" fokozatban élménymotoroztunk. A felvonulás természetesen nem a legrövidebb úton haladt a célállomásként kijelölt fagyizó felé, és a folyamatos kigyorsítás - fékezés üzemmód sem a legenergiatakarékosabb üzemmód. Szerintem alaposan megdolgoztattuk a NIU-ban lévő Panasonic akkumulátorokat. A fagyizás után hazafelé azt beszéltük meg, hogy a Pesti rakparton menjünk fel észak felé, mert az szebb, mint a legrövidebb út. Hazafelé is végig "Sport" fokozatban élménymotoroztunk, és még másik NIU elektromos motorral is összefutottunk. Végezetül szerencsésen hazaértünk. 91 km alatt 80%-ot fogyasztottunk el az akkumulátorból.

    NIU NGT telefon applikáció képernyőkép
    Végezetül elmondhatjuk, hogy a nem túl ideális körülmények között is nagyon jól viselkedett a NIU NGT. Csak a fogyasztása emelkedett meg a megszokott 90 fillér/km-ről 1,1 Ft/km-re.
    Költségek:
    • Fagylalt 2.000 Ft (Borravalóval)
    • Üzemanyag költség 120 Ft (villanyszámla)
    Augusztusban találkozunk a Citadellán!
    Ha ki szeretnéd próbálni a NIU NGT-t, akkor jelentkezz nálunk tesztvezetésre.

    Ne maradj le a NIU legfrissebb híreiről, iratkozz fel youtube csatornánkra, és kövess minket a Facebookon is:

     

    Hozzászólás

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.