Citadella motoros találkozó, elektromos NIU NGT-vel.

Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2019. 07. 07.

2019 július első szombatján, egy elektromos NIU NGT-vel mentünk fel a Citadella motoros találkozóra, majd az azt követő motoros felvonulásra.

NIU NGT telefon applikáció képernyőkép
Arra voltunk kíváncsiak, mit bír a NIU NGT akkumulátora egy feltöltéssel. :-)

A 2019 Júliusi Citadella motoros találkozó és felvonulás jó alkalomnak tűnt, hogy kipróbáljuk a NIU NGT elektromos robogónkat, kibírja-e egy akkumulátorral.

Az akkumulátor stressz-teszt hitelessége érdekében Benedek fiammal ketten indultunk neki a túrának. Ketten együtt 200 kg körül lehetünk, tehát biztos, hogy teljes terheléssel (kicsit többel) mentünk. A meleg idő ellenére teljes motoros ruházatban vágtunk bele a motoros kalandba, így a légellenállásunk sem a gazdaságosságnak kedvezett. Az M3-as bevezető szakaszán jól esett a szembeszél. Végig a megengedett legnagyobb sebességgel haladtunk (80 km/h). Aztán a városba befelé haladva igen bedugultunk, mert más rendezvények miatti lezárások és terelések miatt nagy volt a forgalom. A Citadellához felérve többen is kipróbálták a NIU-t, így gondolkoztunk azon, hogy belevágjunk-e egy olyan felvonulásba, ami a lakóhelyünkhöz képest 180 fokkal ellentétes irányba halad. Bátrak voltunk, mert nem volt nálunk akkumulátor töltő, és ha lemerül, akkor gondolkozhatunk a hazajutáson. 97%-os töltöttséggel indultunk el Rákospalotáról, és végig "Sport" fokozatban élménymotoroztunk. A felvonulás természetesen nem a legrövidebb úton haladt a célállomásként kijelölt fagyizó felé, és a folyamatos kigyorsítás - fékezés üzemmód sem a legenergiatakarékosabb üzemmód. Szerintem alaposan megdolgoztattuk a NIU-ban lévő Panasonic akkumulátorokat. A fagyizás után hazafelé azt beszéltük meg, hogy a Pesti rakparton menjünk fel észak felé, mert az szebb, mint a legrövidebb út. Hazafelé is végig "Sport" fokozatban élménymotoroztunk, és még másik NIU elektromos motorral is összefutottunk. Végezetül szerencsésen hazaértünk. 91 km alatt 80%-ot fogyasztottunk el az akkumulátorból.

NIU NGT telefon applikáció képernyőkép
Végezetül elmondhatjuk, hogy a nem túl ideális körülmények között is nagyon jól viselkedett a NIU NGT. Csak a fogyasztása emelkedett meg a megszokott 90 fillér/km-ről 1,1 Ft/km-re.
Költségek:
  • Fagylalt 2.000 Ft (Borravalóval)
  • Üzemanyag költség 120 Ft (villanyszámla)
Augusztusban találkozunk a Citadellán!
Ha ki szeretnéd próbálni a NIU NGT-t, akkor jelentkezz nálunk tesztvezetésre.

Ne maradj le a NIU legfrissebb híreiről, iratkozz fel YouTube csatornánkra, és kövess minket a Facebookon is:

 

Hozzászólás

Webáruház értékelés

ksr.hu

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
Ne maradj le legfrissebb híreinkről!
Popup