Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Kereső
Kifejezés: 

Keresés

Termékek
    Gyártók
    Kosár
    Az Ön kosara jelenleg üres!
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    TOP termékek
    881 890 Ft + ÁFA (1 120 000 Ft)787 394 Ft + ÁFA (999 990 Ft)
    472 433 Ft + ÁFA (599 990 Ft)
    10 228 Ft + ÁFA (12 990 Ft)
    787 394 Ft + ÁFA (999 990 Ft)
    1 240 157 Ft + ÁFA (1 575 000 Ft)
    Árazás alatt...
    Partnereink

    NIU Racing Magyarország, a TotalBike 24 órás versenyén

    Elektromos robogó, elektromos motorkerékpár, 2019. 06. 11.

    NIU Racing Magyarország bemutatkozó

    A KSR MOTO Magyarországnál már egy ideje figyelemmel kísérjük a TotalBike 24 robogó versenyeit, irigykedve néztük a bulizó csapatokat és a jó hangulatot. De most ezennel ennek vége!
    Első bálozóként, a 2019-es TB24 es versenyre beneveztünk. Bár az egész csapat benzingőzön nevelkedett, az utóbbi években megcsapott minket az elektromágneses térerő szele, melynek rezgésszáma egyhangúan az elektromos robogó felé fordított bennünket. Megbeszéltük, hogy élményeket és tapasztalatokat gyűjtünk, és kipróbáljuk szeretett NIU N-szériás villanyrobogónkat verseny körülmények között is. Minden rózsaszín volt, amíg be nem neveztünk. Aztán persze, ahogy lenni szokott, minden ellenünk fordult. Az időpontot sem ezt választottuk volna, ha minket kérdeznek meg. És a szarvas is beszállhatott volna valaki más mellé a kocsiba. De tudjuk, hogy nem a szarvas megy át az úton, hanem az út az erdőn. Aztán a tervezgetésbe, szervezgetésbe belemerülve, nem figyeltünk az értékesítőkre, akik minden motort eladtak. Még a megrendelteket és előjegyzetteket is. Szerencsénkre a KSR MOTO Ausztria szerzett nekünk új motorokat, amik várhatóan 2 nappal a verseny előtt fognak megérkezni. Most értettem meg a használtautó értékesítő barátom által oly sokszor elmondott jelmondatot, hogy „az új jármű az rizikó, a használt az kipróbált”. Így elmondhatjuk, hogy várakozással és izgalommal tekintünk a verseny elé, és felkészülésünkben hagytunk helyet az improvizálás lehetőségének. Mi ezzel tudtuk a többi csapatot támogatni, hogy szoros legyen a verseny!

    És akkor mutatkozzanak be a versenyzőink:

    Nevem Mihály Ferenc „ FERKÓ”: egészen kicsi koromban születtem meg, a motorozás iránt viszont elég későn kezdtem el érdeklődni, lehetett már vagy este fél tizenegy. Az első szárnypróbálgatásaim biztatóak voltak, hiszen tudtam már menni pár métert, mielőtt szájra estem édesapám Komár mopedjén. Ez nem szegte kedvem, sőt a motorok iránti érdeklődésem egyre csak fokozódott. Első paripám egy Romet volt, kezdetben inkább csak szereltem, mert indulni nem akart. Bár lehet, hogy azért nem indult, mert szereltem? Ezt a mai napig nem sikerült kideríteni. A lényeg, hogy lelkesedésem nem csökkent! Szerelési ismereteim elég szélesek, hiszen pumpáltam már gumit 0,5 bar-tól egészen 6 bar-ig, igaz, ez utóbbi fel is robbant, szóval nincs számomra lehetetlen! Végigmentem a szamárlétrán, a kis lökettérfogatú kávédarálóktól a nagy köbcentis térgörbítő szörnyekig. Civil életben, a XI. kerületi MFmotors motorkerékpár szerviz tulajdonosa vagyok. Versenyzéssel kapcsolatos tapasztalatom igen nagy, mert játszottam már konzolon, valamint nagyon sok motorversenyt láttam a tévében! Ezért ismerem a jó köridő titkát: több gázt és kevesebb féket! Hajrá!

    Wéber Tamás vagyok. 1975. decemberében motoron jöttem világra, de akkor is csak azért, mert az út, amin fater vitte mutert a kórházba elég hepehupás volt. A következő motoros élmény 7 éves korom körül lehetett, amikor faterom munkahelyén a kollégája kis Rometjével csapattam a kavicson. Akkor már picit megfertőzött a benzingőz, igaz utána 7 évig állatorvosnak készültem. Aztán kb.14 voltam, amikor megint motorok közelébe kerültem, ott kaptam a végzetes döfést.. Onnantól már csak a motorok érdekeltek. 21 éves koromban megnyitottam első üzletemet egy társsal, majd 3 évvel később saját üzletet nyitottam, amit azóta is a legjobb tudással próbálok üzemeltetni. Tavaly megismerkedtem az elektromos gépekkel, és az azóta az ereimben felgyülemlett benzin lassan kezd átalakulni elektronokká! :) A verseny a lételemem, Kecskeméten majd kiderül, mi maradt a motocrossos múltból! Tavalyi versenyen nagyon megtetszettek az elektromos motorok és örömmel ért, hogy idén is felkértek, hogy újból részt vegyek.

    Kovács Tibor vagyok, 20 éves, motorkerékpár-szerelő. Gyerekkorom óta motorok között töltöm a szabadidőmet, jelenleg is szerelőként tevékenykedem. Az Általános iskolai tanulmányaim után autószerelő iskolába jelentkeztem, viszont idő közben már terveim között szerepelt, hogy iskolát váltok, és motorkerékpár- szerelő leszek. Érettségi után így is lett, és beiratkoztam a MAMI-ba. A MAMI keretein belül elvégeztem a versenyszerelői képzést is, ezzel is törekedve a megszerezhető legnagyobb tudásra. Rengeteg olyan dolgot tanultam ebben az iskolában, amiről máshol nem is halhattam volna. Korábban amatőr szinten versenyeztem robogó kategóriában, szóval nem lesz idegen a versenyzés. Csupán csak az idő lesz a megszokottól eltérő, ugyanis ilyen hosszú versenyen még sohasem indultam, de szeretek kipróbálni új dolgokat.

    Molnár Tamás vagyok, születtem 1996-ban Pécsen, Édesapám 4 hónaposan felültetett (Simson) motorkerékpárra és azóta valahogy le sem szálltam :) Nagyszüleim is motoroztak, egyszóval a véremben van a motorozás  és nem csak motorozás, hanem a szerelése is.  Jelenleg is motorkerékpár szervizben dolgozom. Meglátjuk, hogy az enduro motoros tapasztalattal hogy bánok az aszfalton.

     

     

    Hozzászólás

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.